خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اسلام را زنده کرد و ارزش‌های اسلام ناب را احیا کرد، گفت:دشمن دنبال ایجاد فاصله بین امت با ولایت و امامت است.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۱۹
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اسلام را زنده و ارزش‌های آن را احیا کرد/ دشمن دنبال ایجاد فاصله بین امت با ولایت و امامت است

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرگزاری بسیج در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اسلام را زنده کرد و ارزش‌های اسلام ناب را احیا کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: ملت ایران به ویژه آزادگان جهان در مسیر مبارزه با استکبار جهانی زنده شدند و مردم ایران با حضور در صحنه شکست‌های زیادی را به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار تحمیل کردند. 

انقلاب اسلامی احیا کننده تعالیم و مفاهیم قرآن کریم است

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به کارکرد قرآن کریم در احیای انسان‌ها برای حرکت در مسیر تعالی و سعادت دنیوی و اخروی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی احیا کننده تعالیم و مفاهیم قرآن کریم است. 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی، احیا کننده نرم‌افزار سنت پیامبر گرامی اسلام (ص) است، اضافه کرد: علت همه پیروزی‌ها در بستر جمهوری اسلامی هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه دشمن این نقش مهم و اصلی در اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف شناخته است، تصریح کرد: دشمن به همین خاطر دنبال ایجاد فاصله بین امت با ولایت و امامت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: خوشبختانه روز به روز این پیوند مستحکم‌تر و عمیق تراز گذشته شده است.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها